WAT ZIJN JULLIE OPENINGSTIJDEN?

•Maandag: gesloten
•Dinsdag t/m vrijdag: 10.00 – 18.00 uur
•Zaterdag: 10.00 – 17.00 uur
•Zondag: gesloten

WAT KOST HET?

Bij ons betaald u een standaard tarief voor onderzoek (hard- en software), na onderzoek overleggen we de herstelkosten en gaan pas aan de slag als u akkoord bent. De kosten zijn dus altijd vooraf inzichtelijk. Voor meer info kunt u onze prijslijst raadplegen.

HOE VERLOOPT HET PROCES VAN BEGIN TOT EIND?

1.U biedt uw product ter reparatie bij ons aan en legt ons het probleem voor.
2.Wij onderzoeken de storing en overleggen de herstelkosten.
3.Indien akkoord gaan wij de storing verhelpen en nemen contact met u op wanneer de werkzaamheden zijn afgerond

KAN IK MET ELK PROBLEEM BIJ JULLIE TERECHT?

Jazeker, door onze jarenlange ervaring en gebruik van geavanceerde apparatuur is ons niets te gek. Wij maken graag van uw probleem onze uitdaging!

HOELANG DUURT EEN REPARATIE?

Dat is afhankelijk van de drukte en de complexiteit van uw storing, de gemiddelde doorlooptijd van reparaties zijn 2 werkdagen.

WAT MOET IK MEENEMEN BIJ AFLEVEREN?

Als u een computer aflevert dan hebben wij alleen de kast (de computer zelf) nodig en eventuele software. Bij een laptop graag de oplader meenemen.

ZIT ER GARANTIE OP REPARATIEWERKZAAMHEDEN?

Op hardware geldt de fabrieksgarantie.

VERLIES IK MIJN GEGEVENS ALS JULLIE MIJN COMPUTER REPAREREN?

Nee, voordat wij uw Hardeschijf leeg moeten maken dan overleggen wij wat we met de gegevens moeten doen.
Als wij een een backup van uw gegevens moeten maken geld een vanaf meerprijs € 35,-.